کافی نت کرال

دانلود پاورپوینت ، تحقیق ، مقاله ، نمونه سوالات

کافی نت کرال

دانلود پاورپوینت ، تحقیق ، مقاله ، نمونه سوالات

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت در مورد انقلاب اسلامی

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

دانلود پاورپوینت در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و عوامل موثر در این پیروزی و شکست حکوت پهلوی ، این پاور پوینت در 20 اسلاید آماده شده که به صورت جامع و کامل شرح پیروزی انقلاب اسلامی رو شرح میده از شروع جرقه های انقلاب تا لایحه کاپیتولاسیون و فرار شاه . امیدوارم مورد پسند شما دانش آموزان و سروران گرامی قرار بگیره و بتونید از مطالب این تحقیق به نحو احسن استفاده نمائید. با تشکر. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمائید.

0

 

جهت دانلود کلیک کنید

  • سعید صوری

پاورپوینت در مورد رنگین کمان

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۷ ب.ظ

دانلو پاورپوینت آموزشی در مورد رنگین کمان که در ده اسلاد برای شما عزیزان آماده شده است ، در این پاورپوینت به تعریف و دلایل به وجود آمدن رنگین کمان در هوای بارانی اشاره شده است ، این پاورپوینت در ده اسلاید آماده شده ، با دانلود این فایل میتونید هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه جویی نمائید و به جای صرف چند ساعت برای ساخت پاورپوینت از لینک زیر به راحتی دانلود نمائید. با تشکر ، لطفا با نظرات خود ما را راهنمایی نمائید.

000

 

برای دانلود کلیک کنید
 

  • سعید صوری

دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من - کاغذ

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ

دانلود پاورپوینت سرگذشت دفتر من ، پاورپوینت با 14 اسلاید قابل ویرایش در مورد کاغذ ، عزیزان میتونن از لینک زیر دانلود کنن . لطفا با نظرات خود ما رو راهنمایی کنید.


سرگذشت دفترمن

برای دانلود کلیک کنید

  • سعید صوری

دانلود نمونه سوالات آئین نامه اصلی راهنمایی رانندگی 98

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ

دانلود نمونه سوالات آئین نامه اصلی راهنمایی رانندگی 98 ، تا جایی که یادم میاد مشکل خیلیا بود که بتونن از سدی بزرگ به نام آئین نامه برای گرفتن گواهینامه رانندگی رد بشن ، یعنی واقعا سخت بود بتونی تو اولین بار که امتحال آئین نامه رو میدی قبول شی، تازگیا هم که کتاب رو خیلی پر حجم کردن واقعا کار سختی شده ، حالا یه راه حل خیلی ساده برای قبول شدن تو امتحان آئین نامه هست که میتونین به راحتی در اولین امتحان آئین نامه نمره قبولی رو کسب کنین ، پس بیاین به جای خوندن کتاب صدو چند صفحه ای با خوندن سوالات چهار جوابی آزمون های آئین نامه اصلی رانندگی به راحتی نمره قبولی رو بگیرین و برین سراغ استرس امتحان شهری cheeky ، بسته سوالاتی که در زیر براتون گذاشتم بسته طلایی آئین نامه هست که 17 دوره آزمونهای اصلی چند سال اخیر می باشد ، شما میتونین با خوندن این بسته به راحتی و صددرصد تو امتحان قبول شین و دیگه نیازی نیست که کتاب حجیم آئین نامه رو مطالعه کنین ، برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمائید . موفقیت شما آرزوی قلبی شماست

 

نمونه سوالات آئین نامه اصلی راهنمایی رانندگی 98

برای دانلود کلیک کنید

  • سعید صوری

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سعید صوری

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

سعید صوری | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • سعید صوری